POLITYKA JAKOŚCI
Głównym celem działalności naszej firmy jest kompleksowa obsługa firm w zakresie usług poligraficznych w sposób konkurencyjny przy zapewnieniu wymaganej jakości wyrobów jak i świadczonej usługi.
Uzyskujemy wymaganą jakość poprzez:
- Zaangażowanie pracowników w świadczenie usług spełniających wymagania klienta.
- Wdrożenie i utrzymywanie systemu zarządzania jakością pozwalającego na dobrą organizację pracy dającą satysfakcję naszym klientom i pracownikom.
- Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością i spełnianie wymagań.
- Kreowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań technologicznych i ich praktyczne zastosowanie.
- Doskonalenie potencjału ludzkiego.
Jakość służy osiągnięciu celu strategicznego jakim jest pozytywny wynik ekonomiczny oraz ekspansja na rynku krajowym i zagranicznym.
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Dbając o ciągłą poprawę jakości świadczonych usług wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2015.
Certyfikat zatwierdzony przez TÜV SÜD obejmuje:
• Usługi Drukowania i Poligrafii,
• Usługi Projektowania Graficznego,
• Produkcji Opakowań Kartonowych.